محل لوگو

کتاب صوتی ایکیگای


کتاب صوتی ایکیگای

درباره کتاب صوتی ایکیگای

 

کتاب صوتی ایکیگای شامل بررسی راز و رمز مردم ژاپن در داشتن زندگی شاد و عمر طولانی، نوشته هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس به همت نشر ثالث و رادیو گوشه صوتی و منتشر شده است.
ایکیگای مفهومی ژاپنی به این معناست که شادی همواره در مشغول بودن است مانند معنا درمانی اما یک گام جلوتر از آن. به نظر می رسد که یکی از دلایل طول عمر ژاپنی ها ، به ویژه ساکنین اکیناوا ، نیز همین است. در این جزیره از هر صد هزار نفر، دو هزار و چهارصد و پنجاه و پنج نفر بیش تر از صدسال عمر می کنند که این آمار بسیار بالاتر از میانگین جهانی است. پژوهشگرانی که روی دلایل عمر طولانی این مردم نسبت به دیگر نقاط دنیا کار می کنند به این نتیجه رسیده اند که مهم ترین عامل این امر علاوه بر رژیم غذایی مناسب، زندگی سادۀ بیرون خانه، چای سبز، آب و هوای نیمه حارهّ ای است؛ همان مفهوم ایکیگای که در زندگی ساکنان اکیناوا جریان دارد.
ژاپنی ها معتقدند که هر فرد ایکیگای منحصر به خود را دارد. دلیلی که هر روز صبح به خاطر آن از رختخواب بیرون بپرد. این کتاب صوتی الهام بخش به شما کمک می کند تا زندگی خود را تغییر دهید و ایکیگای خودتان را کشف کنید. به شما می آموزد که شتابزدگی را رها کنید و اهدافتان و روابط دوستانه تان را دنبال کنید و به علایقتان بپردازید. با ایکیگای به زندگی خود معنا و شادی ببخشید.

مفهوم ایکیگای دقیقا چیست و چگونه می‌توانیم به آن دست یابیم؟

جای تعجب است که این بهشت زندگی جاودانه دقیقا در جایی قرار دارد که در اواخر جنگ جهانی دوم دویست هزار کشته بر جای گذاشت. با وجود این، اُکیناوایی‌ها به غریبه دشمنی نمی‌ورزند و بر اساس اصل ایچارو باچود زندگی می‌کنند و عبارتی محلی به این معنا دارند: با همه مثل برادر رفتار کن حتی با کسی که برای اولین بار دیده‌ای.
رشد دوستی‌ها، سبک تغذیه، استراحت کافی و ورزش مداوم و ملایم همه بخشی از عوامل سلامتی آن‌ها هستند. اما در همه‌ی آن‌ها قلب شور و شوق زندگی یا همان ایکیگای می‌تپد که انگیزه‌ی مردمان بالای صد سال برای برگزاری مداوم جشن تولدها و شادی‌هایشان است.
هدف از نگارش این کتاب دانستن راز طول عمر صد ساله‌های ژاپنی و نشان دادن راه‌هایی برای پیدا کردن ایکیگای است. چون کسانی که ایکیگای خود را کشف کنند همه چیز را برای سفر طولانی و شاد زندگی به دست خواهند آورد.

 


مبلغ واقعی 40,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 32,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 338

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما