محل لوگو

پکیج فیلتر طلایی ورود پول هوشمند


پکیج فیلتر طلایی ورود پول هوشمند

شاید شما هر روزه به دنبال سهام های مستعد رشد هستید و ورود پول هوشمند را در بازار بورس رصد میکنید. ولی با وجود بیش از ۶۰۰ شرکت در بازار بورس نمیتوان این کار را هرروزه بر روی تمامی سهام های موجود بررسی کرد. از این روز نیازمند ابزار هوشمندی هستیم که بتواند در این امر مارا یاری کرده سهام های مورد نظر مارا شناسایی کند.

یکی از امکاناتی که در اختیار معامله گران بازار بورس قرار دارد و میتوانند از آن به عنوان فیلتر سهام های موجود استفاده کنند وبسایت TSETMC می باشد که در این وبسایت از بخش دیدبان میتوانید فیلترهای خود را در جهت نمایش سهام های دلخواه خود اعمال کنید.

ما در پکیج پیش روی شما بهترین فیلترهای موجود را قرارداده ایم که به وسیله این فیلتر ها میتوانید سهام های مستعد رشد را شناسایی کرده و انتخاب کنید. این فیلتر ها با شناسایی ورود پول هوشمند به هر سهم آن را به شما معرفی کرده و فاکتورهای دیگر را نیز که برخوردار می باشند را به شما ارائه خواهند داد.

 


مبلغ واقعی 20,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 184

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما