محل لوگو

دانلود کتاب صوتی : چگونه در بورس دو میلیون دلار بدست آوردم


دانلود کتاب صوتی : چگونه در بورس دو میلیون دلار بدست آوردم

قبل از اینکه خواندن مقاله را شروع کنید می‌خواهم از شما سوالی را بپرسم، به نظر شما می‌شود در بورس به ۲ میلیون دلار رسید؟ یا می‌شود در بورس به پول‌های میلیاردی رسید؟ با من همراه باشید با توضیح کتاب چگونه در بورس به دو میلیون دلار بدست آوردم.

می‌خواهم کتابی را به شما معرفی کنم که به شما نشان می‌دهد جواب این سوال بله است. بله، این کتاب پر است از آموزه‌های بسیار مفیدی که به شما نشان می‌دهد، که با انجام تکنیک‌هایی بسیار ساده و راحت می‌توان در بورس هم به ثروت رسید. می‌توان گفت خرید کتاب نیکلاس دارواس، از مهم ترین سرمایه گذاری‌هایی است که می‌توانید انجام دهید.

این کتاب، یکی از کتاب‌های بسیار مهم در زمینه بورس است، که به شکل داستان وار زندگی آقای نیکلاس دارواس را بیان می‌کند. نکته جالب در مورد کتاب (چگونه در بورس دو میلیون دلار بدست آوردم) این موضوع است که، چگونه یک فرد بدون داشتن هیچ دانش و پشتوانه ای توانسته به کسب ثروتی بیش از دو میلیون دلار از این بازار نائل شود. آن هم در حالیکه بخش بزرگی از آن را در طی یک مسافرت شغلی به دور دنیا، خلق کرده است.


مبلغ واقعی 10,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 330

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما